Študije primerov in igre vlog
Vrsta predmeta
Študijski program in stopnja
Jezik poučevanja
slovenščina
Predavanja | Seminar | Vaje | Druge oblike študija | Samostojno delo | ECTS |
---|---|---|---|---|---|
25 | 125 | 6 |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Vpis v 2. letnik.
Vsebina
- Veščine in tehnike mediacije.
- Vloga predmediacijskega srečanja.
- Proces mediacije in posamezne faze mediacije.
- Vloga in naloge mediatorja.
- Vloga in naloge udeležencev mediacije.
- Vodenje pogajanj.
- Ključne veščine v mediaciji.
- Zastoji v mediaciji in kako jih preseči.
- Zaključek mediacijskega postopka.
- Pisanje mediacijskega dogovora.
- Vodenje mediacije v komediaciji.
- Etika v mediaciji.
- Posamezni predpisi s področja mediacije – nacionalni in EU.
Cilji in kompetence
Pri predmetu se zasledujejo naslednji cilji:
– poznavanje in vodenje mediacijskega procesa
– poznavanje in vodenje posamezne faze mediacijskega procesa in celotnega mediacijskega procesa
– poznavanje vloge mediatorja in njegovo izvajanje v praksi
– poznavanje in aktivna uporaba mediacijskih tehnik in veščin
– vodenje mediacije v komediaciji
– prepoznavanje napak in zastojev v mediaciji ter načinov za njihovo preseganje
– prepoznavanje in posledično razvijanje novih veščin pogajanj v lastnem življenju.
Predvideni študijski rezultati
Znanje in razumevanje:
– študent-ka nadgradi znanje, veščine, tehnike in mediacije
– razume ter zna uporabljati proces mediacije v enostavnejših in tudi v težjih primerih
– študent-ka pozna in zna uporabiti tehnike za delo z zahtevnimi strankami
– študent-ka pozna in zna uporabiti tehnike in veščine pri zastojih v mediacijskem procesu
– zna zapisati mediacijski dogovor
– zna voditi mediacijo sam-a ali v komediaciji z drugim mediatorjem
– zna se soočati z etičnimi dilemami
– študent-ka zna uporabiti pridobljena znanja in spretnosti pri neposrednem delu z uporabniki
– obvlada veščino ohranjanja profesionalne in osebne avtonomije v medsebojnih odnosih.
Metode poučevanja in učenja
Učne oblike:
– frontalna oblika poučevanja
- delo v manjših skupinah
- razgovor, diskusija, debata
Učne metode:
– proučevanje primera
– ogled in analiza video posnetkov mediacije
– vaje z igro vlog – vodenje procesa mediacije
Načini ocenjevanja
Pisni izpit 30 %
Ustni del v obliki igre vlog vodenja mediacije 70 %