Senat
Senat je akademski organ fakultete, pristojen za visokošolske znanstvene, študijske in strokovne zadeve. Sestavlja ga najmanj devet (9) in največ trinajst (13) članov, ki jih izvoli akademski zbor izmed visokošolskih učiteljev, ki so nosilci najmanj enega izmed pedagoško izvajanih predmetov fakultete in izmed študentov. V senatu so enakopravno zastopana vsa študijska področja, znanstvene discipline in študijski programi fakultete. O številu članov senata odloči s sklepom upravni odbor.
Po svoji funkciji so člani senata dekan ter predstavniki študentskega sveta. Študenti imajo v senatu najmanj petino članov. Člane senata voli akademski zbor. Mandat članov senata traja dve leti in so po preteku te dobe lahko ponovno izvoljeni.
Senat odloča o vseh zadevah izvajanja študijskega programa fakultete, o novih programih in o spremembah obstoječih programov.
Po predhodno pridobljenem soglasju upravnega odbora se sprejemajo odločitve, ki imajo finančne ali poslovne posledice, odločitve o številu vpisnih mest oziroma o omejitvi vpisa, sprejem splošnih in posamičnih aktov iz pristojnosti senata, sprejem novih ali spremembe obstoječih študijskih in znanstvenih programov ter drugih programov in projektov fakultete, kadrovske, personalne ter vse druge odločitve, ki zadevajo razpolaganje in uporabo finančnih sredstev. O tem, kdaj ima določeno vprašanje finančne posledice, odloči upravni odbor.
Senat opravlja naslednje naloge:
- sprejema predloge študijskih programov,
- imenuje člane senata univerze, ki zastopajo znanstvene discipline ter strokovna področja, ki jih goji fakulteta.
- imenuje visokošolske učitelje, znanstvene delavce in visokošolske sodelavce v naziv, razen rednega profesorja in znanstvenega svetnika, oziroma predlaga senatu univerze kandidata za izvolitev v naziv rednega profesorja in znanstvenega svetnika,
- imenuje tri člane habilitacijske komisije univerze,
- odloča o odvzemu naziva visokošolski učitelj, znanstveni delavec in visokošolski sodelavec,
- odloča o odvzemu strokovnega ali znanstvenega naslova diplomanta, razen doktorja znanosti,
- v postopku izvolitve v naziv ali odvzema naziva imenuje komisijo treh članov, ki poroča o pedagoški in raziskovalni usposobljenosti kandidata,
- sprejema program raziskovalnega in razvojnega dela,
- sprejema letni delovni načrt fakultete,
- imenuje tričlansko komisijo za zagovor dispozicij doktorskih disertacij in usposobljenost kandidatov za opravljanje doktorskih disertacij,
- potrjuje teme in mentorja doktorskih disertacij,
- imenuje tričlansko komisijo za oceno, potrdi oceno komisije in imenuje člane za zagovor predloženih doktorskih disertacij,
- sprejema strokovno mnenje o mladih raziskovalcih in odloča o njihovi kandidaturi,
- razpravlja in odloča o mnenjih študentskega sveta fakultete s področja njegove pristojnosti,
- imenuje svoja delovna telesa za opravljanje nalog s posameznega področja,
- odloča o pritožbi kandidata v postopku priznavanja tujega izobraževanja,
- skrbi za spremljanje kakovosti izobraževalnega in znanstveno-raziskovalnega dela,
- je pristojen za uveljavljanje Evropskega prenosnega kreditnega sistema (ECTS) in usklajevanje s tem povezanih nalog,
- odloča o drugih zadevah v skladu z zakonom, tem statutom in drugimi splošnimi akti fakultete.
- Obravnava prošnje študentov za hitrejše napredovanje.
Senat sestavljajo:
prof. dr. Peter Jambrek,
prof. dr. Ernest Petrič,
prof. dr. Arne Marjan Mavčič,
prof. dr. Bojan Grum,
prof. dr. Andrej Anžič,
doc. dr. Katarina Vatovec
prof. dr. Marko Novak,
prof. Anže Erbežnik,
izr. prof. dr. Sara Ahlin Doljak,
prof. dr. Živa Kristl,
Sebastjan Svete, študent,
Nik Brcar, študent.