Metode trženja nepremičnin
Vrsta predmeta
Študijski program in stopnja
Študijska leta
Jezik poučevanja
slovenščina
Predavanja | Seminar | Vaje | Druge oblike študija | Samostojno delo | ECTS |
---|---|---|---|---|---|
30 | 25 | 70 | 5 |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni posebnih pogojev (izpit je v obliki izdelave in predstavitve seminarske naloge).
Vsebina
Strategija trženja predstavlja plan, kako zasledovati cilje podjetja v posameznem tržnem segmentu in je pomembna pri naslednjih odločitvah:
- kako segmentirati trg (nepremičnin),
- na katere segmente kupcev ciljati,
- katere izdelke ali storitve ponuditi kateremu izmed segmentov,
- kakšno obliko promocije izbrati in v katerih medijih oglaševati nepremičnine,
- kakšne cene nepremičnin zaračunavati kupcem itd.
Orodja:
- produkt,
- prodajna cena nepremičnine,
- promocija in tržna komunikacija,
- prodajne poti pri prodaji nepremičnin,
- procesi in postopki,
- udeleženci trga nepremičnin,
- fizično okolje itd
Ključni kupci nepremičnin:
- zavedanje in ustrezno ravnanje, posvečanje itd.
Sodelovanje z zunanjo agencijo (prednosti in slabosti, kako sodelovati?):
- Bomo tržno strategijo sposobni zastaviti in nato izpeljati sami, ali pri tem potrebujemo pomoč agencije?
- Kako se lotiti sodelovanja, priprava izhodišč?
Priprava izhodišč za izdelavo oglasnih sporočil:
- cilji, ki jih s sporočili želimo doseči (povečanje zavedanja, prodajni učinki ali krepitev blagovne znamke).
S pomočjo praktičnih primerov soočiti se z izzivi sodobnih promocijskih in prodajnih kanalov.
Ciljno vodenje in spremljanje prodaje:
- doseganje prodajnih ciljev z aktivnostmi, ki vodijo k uresničitvi ciljev.
Cilji in kompetence
Cilji predmeta so predvsem:
- spoznati pomen trženja, prodaje in oglaševanja (na primeru nepremičnin),
- seznaniti se s pripravo tržne strategije,
- pomen ključnih kupcev nepremičnin,
- sodelovanje z zunanjo agencijo – prednosti in slabosti,
- priprava izhodišč za izdelavo oglasnih sporočil,
- s pomočjo praktičnih primerov soočiti se z izzivi sodobnih promocijskih in prodajnih kanalov,
- ciljno vodenje in spremljanje prodaje nepremičnin itd.
Predvideni študijski rezultati
Znanje in razumevanje:
- pomena trženja nepremičnin ter njihovega oglaševanja in prodaje;
- problemov pri pripravi primernega trženjskega koncepta nepremičnin;
- prednosti in slabosti sodelovanja z zunanjo nepremičninsko agencijo;
- pomena tržne strategije pri prodaji nepremičnin (na katere segmente kupcev nepremičnin ciljati; katere izdelke ali storitve ponuditi kateremu izmed segmentov; kakšno obliko promocije nepremičnin izbrati; v katerih medijih oglaševati nepremičnine; kakšne cene nepremičnin zaračunavati potencialnim kupcem itd.).
Metode poučevanja in učenja:
- Predavanja v obliki konzultacij in sodelovanje na predavanjih.
- Izdelava in predstavitev seminarske naloge.
Načini ocenjevanja:
Izpit: pozitivno ocenjena seminarska naloga (teorija in praktični primer), predstavitev seminarske naloge (v power pointu) in ustni odgovori na zastavljena vprašanja v povezavi s tematiko seminarske naloge 100%